Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Γουατ δε φακ Νο1





Το λιγουρευεσαι??? Κακως. 

Ειναι ο πλακουντας καποιας κανιβαλισμενης -απο τις πολλες- που ακολουθει την "placenta smoothie" τρελα. Αχ δεν καταλαβαινεις... Ρε παιδι μου, γεννας. Σου παιρνουν τον πλακουντα -ναι ναι αυτο το σακουλακι απο κυτταρα, αιματα και πολυ "μυξα"- και στον βαρανε στο μπλεντερ με μπέριζζζ -ε ναι, τι εισαι, ζωο να τον φας σκετο? Αφου σου ετοιμασουν αυτο το υπεροχο ροφημα, στο σερβιρουν να το ευχαριστηθεις -με τον αντρα σου, αν ειναι ΠΟΛΥ αρρωστος κι αυτος- και να παρεις ολες τις βιταμινουλες και τα θρεπτικα συστατικουλια, του σακου.

ΡΕ πατε καλα? Δηλαδη η μανα μου, η γιαγια μου και η προγιαγια μου που δεν φαγανε τα σωθικα τους, δεν εστρωσαν μετα την εγκυμοσυνη? Σας ειπε ενας ζαβος να φατε ζωντανα σπληναντερα και σεις βουρ στον πατσα, σαν τα ζωα. Αλλα τι ασχολουμαι με τις τρελες. Φατε και τον ομφαλιο λωρο και το χερι του γιατρου αμα σας γουσταρει.



Τσιαρζ.
Γουφ

1 σχόλιο:

  1. Μετά από συντακτική διόρθωση. Τragic! Tον πλακούντα τον τρώνε τα ζώα όπως η γάτα μετά την γέννα όχι οι άνθρωποι. Εγώ όμως δεν καταλαβαίνω, για να το προεκτείνω πως μερικοί τρώνε σπληνάντερο...κοινώς έντερα, φουά γκρα κοινώς το παραφουσκωμένο από την καταναγκαστική σίτιση
    συκώτι χήνας ή πάπιας τέλος πάντων και άλλα. Να τα λέμε όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή