Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Το intro της χρονιας

Καλη χρονια λοιπον! Ευχομαι να εχουμε ολοι μια συναρπαστικη, υπεροχη, περιεργη χρονια! Περιεργη, με την περιεργη εννοια. Το περιεργο ειναι ενδιαφερον, σε προκαλει, σε ωθει να ανακαλυψεις περισσοτερα για τους αλλους, για σενα και για το περιβαλλον γυρω σου.

Η πρωτη αναρτηση μου λοιπον για το 2012, που πολλα εχουν ακουστει γι αυτο. Για να μην επιβαρυνω κι αλλο λοιπον το καρμα αυτης της χρονιας, εχω μια "intro" αναρτηση, που δεν την λες ουτε κακη, ουτε καλη, απλως αδιαφορη. Ειναι ενα καλωσορισμα, ενα λεμε "χαζα", ενω πινουμε καφε, μεχρι να αρχισει το νταβαντουρι.

Για να ειμαι ειλικρινης, εχω ηδη γραψει καποια πραγματα, αλλα ειναι λιγο "καπως" το περιεχομενο τους και επειδη με πιανει μια ηλιθια ταση να φερομαι προληπτικα κατα καιρους, θεωρησα πιο "πρεπον" για το αγαπημενο μου μπλογκ, να μην ξεκινησω τη χρονια με αυτα.

Μια που τα λεμε ετσι χαλαρα, θελω να σου πω και το εξης ασχετο. Χθες, πεταξα για ακομα μια φορα με το αεροπλανο -για καπου. Γελαω παρα πολυ καθε φορα με ολους τους αεροπλανοφοβικους. Κατανοω οτι ειναι μια φοβια, αλλα επειδη ευτυχως εγω δεν την εχω, απολαμβανω ολους αυτους, που σταυροκοπιουνται με την απογειωση, την προσγειωση και στα ενδιαμεσα.Σφιγγουν το χερι του διπλανου, το δικο τους, της αεροσυνοδου και γενικα σφιγγουν και σφιγγονται. Πολυ φαν! Επισης, επειδη ειχα την αεροσυνοδο φατσα καρτα μου, την παρατηρουσα και μου γεννηθηκε μια απορια. Γιατι την εχουν δεμενη αυτην τοσο καλα στο καθισμα? Γιατι την δενουν απ τα χερια, τα μπουτια και τη μεση, ενω τους επιβατες μονο απ την μεση? Θελουν να αργησει να λυθει αν γινει κατι -κουφια η ωρα- και να την στειλουν αδιαβαστη, η την προστατευουν πιο πολυ απο μας? Παντως νομιζω οτι υποφερει ετσι πισθαγκωνα δεμενη. Την εβλεπα και δεν μου κατεβαιναν τα φυστικια απ το δεσιμο. Τελος παντωνε. Μοιραστικα απλως κι αυτο.

Θα σε χαιρετησω για την ωρα, γιατι δεν κρατιεμαι να αρχισω να σε βομβαρδιζω παλι με τα δικα μου.

Καλο 2012 και παλι, με συναρπαστικα γεγονοτα και ακομα περισσοτερα να σου λεω!

2 σχόλια:

  1. Καλή και δημιουργική χρονιά γλυκό μου, νάσαι γερή και να μας βομβαρδίζεις με τα απίθανα καυστικά προϊόντα του εγκεφάλου σου, που όπως έλεγες από μικρό είχες πολύ πράγμα εκεί μέσα και έπρεπε να βγει με οποιοδήποτε τρόπο. Ευτυχώς τώρα τα γράφεις και δεν τα λες. Εκείνη η πολυλογία δεν παλευότανε.
    Σ'αγαπώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) :) Ευχαριστω!! χαχαχ ακομα εχω πολυ πραμα εκει μεσα αλλα οπως λες, ευτυχως -για ολους- το βγαζω στο γραψιμο και οχι στο μπιρι-μπιρι!
    Σε λατρευω!!!
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή